Vragen over je bestelling

De meest gestelde vragen over jouw bestelling

Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Mocht jouw vraag er niet tussen zitten, bel dan gerust even met onze klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 13.00 uur: 030 743 84 04. Mailen mag natuurlijk ook: info@health-petfood.nl. Tot horens!

Hoe bestel ik bij SDNed?

Ben je nog geen klant van Health Petfood? Ga naar onze webshop en maak een account aan.
Log dan in op je account en ga naar de webshop. Selecteer de producten die je wil bestellen en voeg deze toe aan jouw winkelmand. Kies vervolgens doorgaan naar afrekenen. Nadat je betaling is afgerond, gaan wij aan de slag om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Fluitje van een cent!

Wat zijn de verzendkosten?

De verzending in Nederland is gratis vanaf 2 producten. De verzending naar België is gratis vanaf 3 producten.

Bij een bestelling in Nederland van één product rekenen wij een bijdrage in de verzendkosten van 3,95 euro.
Bij een bestelling in België van één of twee producten rekenen wij een bijdrage in de verzendkosten van 8 euro.

 

De betaling is mislukt, wat moet ik doen?

Als er iets is misgegaan met je betaling, dan krijg je hiervan automatisch bericht via Mollie Payments, onze betaalpartner.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, dan is deze mogelijk in jouw spambox terechtgekomen. Staat je bestelling ook niet in jouw account bij je bestellingen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Komt goed!

Wanneer wordt de bestelling verzonden?

Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur worden geplaatst, worden op dezelfde dag verzonden. 

Ik heb niet voldoende voeding tot mijn nieuwe bestelling is geleverd. Wat moet ik doen?

Zit je onverhoopt zonder voeding, dan kun je onze voeding ook vaak verkrijgen bij je dierenarts. Heeft hij het voer niet, bel ons dan gerust even. Samen zoeken we naar een passende oplossing.

Hoe houd ik de status van mijn bestelling in de gaten?

Zodra je bestelling is ontvangen door de vervoerder, ontvang je van hen een mailbericht met een track & trace code. Health Petfood komt er aan!

0
Je winkelmandje